לוגו דון אנטון

מארגנים חתונה בטבע? אלו הקוקטיילים שכדאי להגיש

חתונה בחיק הטבע היא חוויה קסומה ומיוחדת במינה, כזו שמאפשרת לזוגות נרגשים להכריז על אהבתם כשהם מוקפים בטבע המרהיב. כדי להשלים את החוויה המופלאה הזו ולהעניק לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת, כדאי לבחור בקפידה קוקטיילים חגיגיים, צבעוניים ושמחים במיוחד. עם טעמים מיוחדים ואלכוהול איכותי תוכלו להציע מבחר עשיר של קוקטיילים מושלמים. 

הנה כמה המלצות שכדאי לכם לאמץ.

מוחיטו פטל ונענע

אחד הקוקטיילים הקלאסיים הוא, כמובן, המוחיטו האהוב והמוכר. תוספת של פטל תעניק לא רק צבע אלא גם טעם נפלא, וזה שדרוג נהדר. השילוב בין פטל טרי, נענע, ליים ורום הוא שילוב מנצח שמתאים בצורה מדויקת לאווירת הקרנבל בחיק הטבע.

סנגריה פראית

עוד קלאסיקה אהובה היא הסנגריה המתקתקה, קוקטייל משובח שמתאים לאירועי הטבע כמו מטריית קש לקוקטייל ססגוני. השילוב בין יין אדום וברנדי לפירות יער כמו תותים, פטל ודובדבנים, הוא שילוב שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו. 

אפרול ספריץ

אנחנו ממשיכים לעוד קלאסיקה מצוינת, וזהו למעשה אחד הכוכבים הגדולים שאפשר למצוא היום בכל אירוע, ובוודאי בחתונות שנערכות תחת כיפת השמיים. טעמו מתוק-מריר, צבעו כתום בוהק, ואלה שני מרכיבים שהופכים אותו למשקה האידיאלי לאירועים מהסוג הזה. 

קיר רויאל עם פרחי אכילאה

אם עדיין לא הכרתם אותו, זה הזמן לגלות את הטעם המיוחד של קיר רויאל, קוקטייל חגיגי שמשלב שמפניה או קאווה עם ליקר קסיס. פרחי אכילאה הם תוספת קטנה אבל מדויקת מאוד, כזו שמעניקה למשקה את הסטייל האלגנטי המתאים למי שמתכנן חתונה בטבע.

טקילה סאנרייז עם אננס וג’ינג’ר

אי אפשר לדבר על קוקטיילים מרעננים ומלאי צבע בלי להזכיר את המשקה המפנק הזה, המשלב בין טקילה, מיץ תפוזים וגרנדין. לשילוב הזה כדאי להוסיף גם מיץ אננס וג’ינג’ר טרי, והתוצאה בהחלט מטריפה. אם בא לכם להוסיף ניחוחות טרופיים לאירוע שלכם, אתם בהחלט צריכים אותו בתפריט הקוקטיילים.

3 טיפים להגשת קוקטיילים בחתונה בטבע

כדי לעזור לכם לתכנן את תפריט האלכוהול המושלם לאירוע שלכם, הנה 3 טיפים חשובים:

  1. השתמשו בחומרים טבעיים: הקפידו על שימוש בפירות טריים, עשבי תיבול ומיצים איכותיים כדי לשדרג את הקוקטיילים שלכם.
  2. תכננו היטב מראש: הכינו את חומרי הגלם והמשקאות מראש, בכמויות גדולות ועם כל הכלים הדרושים, כדי להבטיח הגשה פשוטה ומדויקת במהלך האירוע. אם אתם לא סגורים על כמויות האלכוהול המדויקות לאירוע שלכם, השתמשו במחשבון האלכוהול שלנו, ותגלו בדיוק כמה אתם צריכים.
  3. הקפידו על עיצוב מדויק: קוקטייל הוא הרבה יותר מאשר עוד משקה אלכוהולי, אלא הזדמנות להפתיע את האורחים עם הגשה מרהיבה. גבעולי נענע, פרחי לבנדר ואלמנטים אחרים יעשו את העבודה.

בחירה מנצחת לאירוע מושלם

הקוקטיילים שתשלבו במהלך האירוע שלכם הם חלק בלתי נפרד מהחגיגה שלכם, וכדאי לבחור אותם בקפידה. כך תשלימו את האווירה הטבעית ותעניקו לאורחים שלכם חוויה באמת מיוחדת. הצענו כאן כמה רעיונות מרעננים שיכולים להתאים בדיוק לצרכים שלכם, אבל רק אתם מכירים את עצמכם ואת הקהל שלכם באמת, ויודעים לבחור את מה שנכון לאירוע הגדול שלכם.

אם אתם צריכים אלכוהול לאירועים, נשמח לעמוד לשירותכם! צרו איתנו קשר ותקבלו הצעת מחיר מעולה לאירוע שלכם.

מוזמנים לבקר בחנות שלנו המצוידת במגוון מדהים של יינות, בירות ומשקאות חריפים, עם מיטב המותגים מכל חלקי העולם, כולל מבחר פנטסטי של מוצרים תוצרת ישראלית. בואו למצוא את המשקה המושלם עבורכם.

חנות משקאות
מגוון רחב של יינות ואלכוהול

עוד מתוך הבלוג שלנו

אתם בטח מכירים את הרגע הזה, בסוף היום, כשאתם נהנים מארוחה טובה או שיחה נעימה עם אדם קרוב. שם, ממש לידכם, ניצבת כוס היין עם המשקה המשובח שמשלים את התמונה, והופך את הערב למושלם
הטמפרטורות עולות, שמיכת הפוך כבר מזמן בבוידעם, וזה בדיוק הזמן לצאת להתרענן. לכבוד הקיץ שמגיע הכנו לכם חמישה בילויים מושלמים לעונה החמה, ואל דאגה, חשבנו גם על פתרונות מנצחים שיעזרו לכם להתמודד עם החום
משקאות שונים יכולים להשלים את טעמן הנפלא של מנות שונות. יש יינות שיתאימו לבשר בעוד אחרים דווקא לארוחה המבוססת על גבינות, ויש קוקטיילים חגיגיים שמשתלבים עם מנות ראשונות כאלה או אחרות. גם בכל הקשור

כבר חגגת 18?

רגע לפני כל הכיף תאשר/י שאת/ה מעל גיל 18

דילוג לתוכן