קהל היעד שלכם אוהב יין טוב, וברגע שיגיע אליכם הוא יגלה טעמים מופלאים וארומה משכרת. השאלה החשובה היא איך בכלל מגיעים אל הקהל הזה, כדי שידע שאתם קיימים, וגם יגיע לבקר.
על התשובה הזו נענה כאן, עם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם להשיג לקוחות נאמנים לאורך זמן.
היו פעילים ברשתות החברתיות
הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אלה שיודעים לזהות איכות מקילומטרים, נמצאים ברשתות. חלקם בפייסבוק, אחרים באינסטגרם, ויש בוודאי לא מעט לקוחות גם ברשתות חברתיות אחרות. לכן חשוב שתבחרו את הפלטפורמות הנוחות והנכונות עבורכם, וזה הזמן להתחיל להיות פעילים. שתפו את הקהל שלכם בטעמים החדשים והנפלאים, תעדו את מלאכת הכנת היין, והציעו את היין הנכון לארוחת החג המתקרבת. תוכן מעולה יעשה את העבודה, ויעזור לקהל שלכם להכיר אתכם.
השקיעו במיתוג שלכם
מיתוג הוא נושא קריטי לכל עסק, ובוודאי ליקב שמתמודד בשוק תחרותי למדי. אם תעשו את זה נכון ותיעזרו באנשי מקצוע שונים, לרבות סטודיו לעיצוב גרפי, תקבלו תוצאה מופלאה. זו התוצאה שתאפשר לקהל להכיר אתכם, להתחבר אליכם, ולהבין בדיוק מה הערכים שמנחים אתכם. נכון, הטעם הוא המשתנה החשוב מכולם, אבל עד שהקהל יזכה לטעום את היין המשובח שלכם הוא יתחבר לסיפור שתספרו לו. מיתוג טוב יעשה את העבודה הזו בשבילכם.
הקימו אתר אינטרנט מרהיב
אחרי שהגדרתם את סיפור המותג, עיצבתם לוגו מנצח ואולי גם התחלתם להפגין נוכחות ברשתות החברתיות, בואו נדבר על האתר שלכם. בהתאם לערכי המותג שלכם, התמקדו בעיצוב ייחודי ומדויק המשקף בדיוק את המסרים והערכים הללו. גם כאן כדי שיהיו אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור את המבנה הנכון לאתר, להתאים את התוכן לדרישות של מנועי החיפוש, ולהביא את האתר שלכם לקדמת הבמה ואל ראש תוצאות החיפוש.
חפשו הזדמנויות לשיתופי פעולה
שיתופי פעולה הם תמיד כלי יעיל, ובתחום שלכם האפשרויות רבות ומגוונות למדי. תוכלו לשתף פעולה עם מחלבה או מעדניה לקראת חג השבועות, או לקדם את היינות שלכם במסעדות מובילות או מלונות יוקרה. אם אתם מאפשרים סיורים ביקב, כדאי לשתף פעולה עם מדריכי טיולים או חברות תיירות שיקדמו את השירות המבוקש. בקיצור, נסו לחשוב על דרכים יצירתיות להגיע ללקוחות שלכם, לא רק דרך המותג שלכם – אלא גם דרך מוצרים ומותגים אחרים שהם צורכים.
הגדירו תקציב שיווק חכם
אל כל הצעדים הללו חשוב להוסיף עוד אחד בסיסי וחיוני, והוא קשור בתקציב השיווק שלכם. נכון, שיתופי פעולה ונוכחות משמעותית בדיגיטל יעשו חלק גדול מהעבודה, אבל גם קמפיין אפקטיבי נחוץ להשגת לקוחות. תוכלו לתכנן קמפיין בפייסבוק או באינסטגרם, וכמובן קמפיינים לקידום האתר שלכם בגוגל. כך תגדילו את החשיפה, וקהל היעד שלכם יכיר אתכם טוב יותר.
צאו לדרך!
הצעדים שהצענו כאן הם הצעדים הראשונים, הבסיסיים והחשובים מכולם. ככל שתהיו ממוקדים ופעילים, כך תוכלו להגיע אל הקהל, לספר לו שאתם קיימים, להציג בפניו את היינות המופלאים שלכם וכמובן – לגייס לקוחות חדשים. בהצלחה!
למאמרים נוספים, בקרו בבלוג שלנו.