לוגו דון אנטון

איך להשיג לקוחות ליקב שלך?

קהל היעד שלכם אוהב יין טוב, וברגע שיגיע אליכם הוא יגלה טעמים מופלאים וארומה משכרת. השאלה החשובה היא איך בכלל מגיעים אל הקהל הזה, כדי שידע שאתם קיימים, וגם יגיע לבקר. 

על התשובה הזו נענה כאן, עם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם להשיג לקוחות נאמנים לאורך זמן.

היו פעילים ברשתות החברתיות

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אלה שיודעים לזהות איכות מקילומטרים, נמצאים ברשתות. חלקם בפייסבוק, אחרים באינסטגרם, ויש בוודאי לא מעט לקוחות גם ברשתות חברתיות אחרות. לכן חשוב שתבחרו את הפלטפורמות הנוחות והנכונות עבורכם, וזה הזמן להתחיל להיות פעילים. שתפו את הקהל שלכם בטעמים החדשים והנפלאים, תעדו את מלאכת הכנת היין, והציעו את היין הנכון לארוחת החג המתקרבת. תוכן מעולה יעשה את העבודה, ויעזור לקהל שלכם להכיר אתכם.

השקיעו במיתוג שלכם

מיתוג הוא נושא קריטי לכל עסק, ובוודאי ליקב שמתמודד בשוק תחרותי למדי. אם תעשו את זה נכון ותיעזרו באנשי מקצוע שונים, לרבות סטודיו לעיצוב גרפי, תקבלו תוצאה מופלאה. זו התוצאה שתאפשר לקהל להכיר אתכם, להתחבר אליכם, ולהבין בדיוק מה הערכים שמנחים אתכם. נכון, הטעם הוא המשתנה החשוב מכולם, אבל עד שהקהל יזכה לטעום את היין המשובח שלכם הוא יתחבר לסיפור שתספרו לו. מיתוג טוב יעשה את העבודה הזו בשבילכם.

הקימו אתר אינטרנט מרהיב

אחרי שהגדרתם את סיפור המותג, עיצבתם לוגו מנצח ואולי גם התחלתם להפגין נוכחות ברשתות החברתיות, בואו נדבר על האתר שלכם. בהתאם לערכי המותג שלכם, התמקדו בעיצוב ייחודי ומדויק המשקף בדיוק את המסרים והערכים הללו. גם כאן כדי שיהיו אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור את המבנה הנכון לאתר, להתאים את התוכן לדרישות של מנועי החיפוש, ולהביא את האתר שלכם לקדמת הבמה ואל ראש תוצאות החיפוש. 

חפשו הזדמנויות לשיתופי פעולה

שיתופי פעולה הם תמיד כלי יעיל, ובתחום שלכם האפשרויות רבות ומגוונות למדי. תוכלו לשתף פעולה עם מחלבה או מעדניה לקראת חג השבועות, או לקדם את היינות שלכם במסעדות מובילות או מלונות יוקרה. אם אתם מאפשרים סיורים ביקב, כדאי לשתף פעולה עם מדריכי טיולים או חברות תיירות שיקדמו את השירות המבוקש. בקיצור, נסו לחשוב על דרכים יצירתיות להגיע ללקוחות שלכם, לא רק דרך המותג שלכם – אלא גם דרך מוצרים ומותגים אחרים שהם צורכים. 

הגדירו תקציב שיווק חכם

אל כל הצעדים הללו חשוב להוסיף עוד אחד בסיסי וחיוני, והוא קשור בתקציב השיווק שלכם. נכון, שיתופי פעולה ונוכחות משמעותית בדיגיטל יעשו חלק גדול מהעבודה, אבל גם קמפיין אפקטיבי נחוץ להשגת לקוחות. תוכלו לתכנן קמפיין בפייסבוק או באינסטגרם, וכמובן קמפיינים לקידום האתר שלכם בגוגל. כך תגדילו את החשיפה, וקהל היעד שלכם יכיר אתכם טוב יותר.

צאו לדרך!

הצעדים שהצענו כאן הם הצעדים הראשונים, הבסיסיים והחשובים מכולם. ככל שתהיו ממוקדים ופעילים, כך תוכלו להגיע אל הקהל, לספר לו שאתם קיימים, להציג בפניו את היינות המופלאים שלכם וכמובן – לגייס לקוחות חדשים. בהצלחה!

למאמרים נוספים, בקרו בבלוג שלנו.

מוזמנים לבקר בחנות שלנו המצוידת במגוון מדהים של יינות, בירות ומשקאות חריפים, עם מיטב המותגים מכל חלקי העולם, כולל מבחר פנטסטי של מוצרים תוצרת ישראלית. בואו למצוא את המשקה המושלם עבורכם.

חנות משקאות
מגוון רחב של יינות ואלכוהול

עוד מתוך הבלוג שלנו

נדמה שאין תפאורה יפה ומיוחדת יותר מאשר הים, החול וכיפת השמים. היא מושלמת לחתונה רומנטית וגם לימי הולדת ואפילו לאירועים עסקיים, אבל היא גם מחייבת תכנון והתאמות. הרי במקום הזה, כשהגלים במרחק נגיעה, גם
אתם מתכננים את האירוע הגדול והמשמעותי בחייכם, וההכנות כבר בעיצומן. חשוב לכם להפיק חגיגה אמיתית, עם אווירה מדהימה והמון מצב רוח טוב. אחת הבחירות המרכזיות שתצטרכו לקבל, והיא תשפיע גם על האווירה כולה, היא
אלכוהול הוא חלק מהתרבות החברתית שלנו ונהוג לצרוך אותו במגוון אירועים וחגיגות. אך האם אי פעם תהיתם אם האלכוהול שאתם שותים עשוי לגרום לעלייה במשקל? הנה כמה נקודות מרכזיות שיעזרו לכם להבין האם אלכוהול

כבר חגגת 18?

רגע לפני כל הכיף תאשר/י שאת/ה מעל גיל 18

דילוג לתוכן